- Indlæg: 1144
Motorophæng, ‘66
- 2887
- Emne forfatter
- Gæst
Det viste sig at højre motorophæng er “skredet” lidt
Er der ikke noget som holder motoren længere i den side eller kan man godt køre lidt forsigtigt med bilen?
Sidder bolten fast i gummiet eller er den bare gennemgående?
Skal man skifte alt eller kan man nøjes med den del med gummiet?
Er gummiet normal “klister” fast til metaldelen?
Når man skal skifte det, skal man så “bare” understøtte motoren på bundkaret, for at montere nye beslag?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja lidt understøttelse af motor og ud med ophænget.
Du kan nok købe et nyt hos en af reservedels pusherne...
44 år med samme 69' Mustang
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 2887
- Emne forfatter
- Gæst
Som er bestilt Inklusiv det til gearkassen når vi nu er ved det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 2887
- Emne forfatter
- Gæst
Ganske enkelt at skifte.
Heller ikke dyre, 220,- per side.
Men irriterende at det ene beslag skulle tilpasses lidt med vinkelsliberen
Men sådan det når kinesisk og amerikansk præcision mødes ha ha
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det nye passede rigtig fint, men var lidt bøvlet at få på plads med motoren i. Købte 2 nye men har kun skiftet den ene side og har stadig lidt vibs tilbage så til vinter blir det andet også skiftet.
Utrolig at det ikke kan holde mere end 50 år
Life is a cruise
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 2887
- Emne forfatter
- Gæst
515 skrev: Jeg havde samme oplevelse for nylig med voldsomme vibrationer i bilen og lige som hos dig, skulle det vise sig at det ene ophæng var gået i 2 stykker.
Det nye passede rigtig fint, men var lidt bøvlet at få på plads med motoren i. Købte 2 nye men har kun skiftet den ene side og har stadig lidt vibs tilbage så til vinter blir det andet også skiftet.
Utrolig at det ikke kan holde mere end 50 år
Det ene beslag tog 1,5 time at skifte og det andet tog 30 min. Man lærte jo lidt af det nørkleri med det første. Med motoren siddende i Så det var ikke så galt for en perlestensmekaniker som mig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen